середу, 17 березня 2021 р.

"Я вибрала Долю собі сама..." - 19 березня день народження Ліни Костенко



" Я в людей не проситиму сили,
я нічого в житті не просила,
як не просять гранітні схили
щоб у спеку дощі їх зросили.
Я в людей попрошу тільки віри
в кожне слово, почуте від мене
в кожний погляд очей моїх сірих,
 в кожну ласку рук не студених"

       

          У барвистому вінку української поезії яскравою квіткою цвіте ім'я Ліни Костенко. Нашу літературу сьогодні важко уявити без поетеси, адже вона належить до тих особистостей, які приходять у цей світ, щоб змінити його. Дивовижний за красою і силою поетичний голос Ліни Костенко гармонійно поєднав в собі і зворушливу ніжність жінки, і твердість духу справжнього борця, і філософську заглибленість у проблеми буття, і пристрасну емоційність.






       З нагоди дня народження Ліни Костенко в мережі Facebook оголошено Всеукраїнський флешмоб відеочитань поезії   за хештегом #Вітаю_Ліну_Костенко. Запрошуємо всіх поціновувачів творчості поетеси долучитися  до читання.

Немає коментарів:

Дописати коментар